Jakupcsek Gabriella a Volvo Galéria Budapest új márka nagykövete
Jakupcsek Gabriella közel 30 éve dolgozik a médiában tévés és rádiós műsorvezetőként. Szakmai felkészültsége kollégái és kritikusai szerint is megkérdőjelezhetetlen. Három gyermek édesanyja és már büszke nagymama is. Nem mellékesen a Volvo Galéria Budapest új márka nagykövete lett idén októberben. Rengeteget járja az országot, új könyve is megjelenik hamarosan. Utazásaihoz biztos társnak egy Volvo XC40-et választott.
A vezetés mennyire áll közel a szívedhez?
Rettenetesen. Az volt az első célom, amikor 18 éves lettem, hogy jogosítványom legyen. Tehát a legelső pillanat az volt, hogy elmentem vezetni tanulni és az első autóm az egy „kispolski” volt, amivel elképesztő kalandokat éltem meg, de nagyon vágytam rá, hogy vezethessek. Nálunk a nők nem vezettek otthon a családban, csak a férfiak, úgyhogy én ezt gyorsan megpróbáltam.
Volvód volt már korábban?
Soha nem volt Volvóm, de mindig kokettáltam vele, mindig néztem és nagyon vágyakoztam utána, úgyhogy nagyon örültem a felkérésnek.
Akkor gondolom könnyű volt megszokni és azonosulni a márka arculatával?
Abszolút. Egyrészt az egész svéd eleganciát nagyon szeretem. Tehát az északi dizájn nagyon közel áll hozzám, másrészt a biztonság nekem egy nagyon fontos dolog. Nagyon szeretem az erős autókat, de a csinos autókat is. Ezért én tipikusan női autós vagyok ilyen tekintetben.
Ha ki kellene emelned valamit, szerinted mik a márka legnagyobb erősségei?
Egyrészről azt szeretem benne, hogy nincs túldíszítve, nincs túlbonyolítva. Nem egy trendi autó, ezt nem a szó negatív értelmében mondom, hanem egy klasszikus értékeket képviselő autóról beszélünk, amit én nagyon szeretek. Másrészről nagyon sokat tud, ami engem elkápráztat és érzem magam alatt az erőt amikor vezetem. Hegyen lakom, ezért nagyon fontos az összkerék meghajtás. Rengeteget járok vidékre úttalan utakon és mindenhol fontos, hogy helytálljon az autóm. A magyar útviszonyokhoz is nézni kell a márkát.
Miért egy XC40-est választottál magadnak?
Nagyon prózai lesz az ok. Olyan kicsi garázsom van, hogy nem fér bele egy nagyobb autó, de szeretném majd kipróbálni a nagyobb verziókat is. Mégiscsak a 2018-as év autójáról van szó, és amikor 2 évvel ezelőtt felkértek, hogy a Volvo Galéria Budapestnél vezessek egy műsort, akkor mutatták be először. Már akkor nézegettem az autót, de még nem tudtam, hogy egyszer közünk lesz egymáshoz.
A társadalmi szerepvállalás és a klíma tudatosság hozzátesz a márka imidzséhez?
Ma már sok jó autó van. Ezek a plusz dolgok fognak a strigulák mellé helyeződni, amikor valaki dönteni akar egy márka vagy egy autótípus mellett. Nincs mese, ezek már társult pozitívumok egy márkánál
A Volvo tudja ezt a pluszt?
Szerintem tudja