A Volvo jelentősen másképp gondolkodik a szervizről, mint az autó gyártók általában véve. A svéd márka néhány éve bevezette a Personal Service szolgáltatást, amivel az autók tulajdonosait közvetlenül a szerelőkkel kötötte össze. A program legfőbb célja az, hogy az ügyfelek közvetlenül a forrástól, azaz az autók technikusaitól kapják meg az információkat. Náluk tudnak érdeklődni a szükséges javításokról és a gépkocsi állapotáról is, így nem lehet félreértés. A rendszert az elmúlt évek tapasztalatai alapján nagyon nagy örömmel fogadták a Volvo ügyfelei és könnyedén alkalmazkodtak az új lehetőséghez.

Szerviz Bejelentkezés

Jelentkezzen be online a Volvo Galéria Budapest Szervizébe az alábbi form kitöltésével!

Videó lejátszása
Ahhoz, hogy ez a rendszer gördülékenyen működjön, természetesen a svédek nagyon sok energiát fektettek bele, hiszen minden márkaszervizben, így a Volvo Galéria Budapestnél is, biztosították minden szerviztechnikus kolléga továbbképzését, hogy el tudják látni a munkafelvételi és az ügyfélkezelési feladatokat is a legmagasabb szinten. A Volvo-k alapvetően nem szerviz igényes autók, ezt bizonyítja az is, hogy a Volvo Galéria Budapest márkaszervizében a leggyakoribb munkák a kopó és fogyó alkatrészek cseréjére irányulnak, illetve a garanciális és időszakonként szükséges revíziós szerviz feladatokra. Nem véletlen, hogy a svéd márka bevezette az alkatrész élettartam garanciát, melyben vállalják, hogy a gyárilag márkaszervizben beszerelt alkatrészek ,,élethosszig tartó” cseregaranciát élveznek. A Volvo Galériában kapható úgynevezett Volvo Selekt minősítésű használtautók 100 pontos átvizsgálását is az autószalon saját márkaszervízében végzik el szigorú gyári feltételeknek megfelelve. De nem csak az autók átvizsgálásának kell nagyon magas követelményeknek megfelelniük. A Volvo Galéria Budapest szervizében dolgozó technikusoknak kivétel nélkül részt kell venniük a svéd gyártó által biztosított továbbképzéseken. Ezek a kurzusok biztosítják azt, hogy egy-egy szervizes kolléga minden Volvo típusnak és minden területnek a szakértője legyen. Így az ügyfelek biztosak lehetnek abban, hogy bármilyen modell tulajdonosai is legyenek, olyan technikus kezébe adják az autójukat, akik hozzáértő módon fogják tudni kezelni a felmerülő problémákat.