A Volvo jelentősen másképp gondolkodik a szervizről, mint az autó gyártók általában véve. A svéd márka néhány éve bevezette a Personal Service szolgáltatást, amivel az autók tulajdonosait közvetlenül a szerelőkkel kötötte össze. A program legfőbb célja az, hogy az ügyfelek közvetlenül a forrástól, azaz az autók technikusaitól kapják meg az információkat. Náluk tudnak érdeklődni a szükséges javításokról és a gépkocsi állapotáról is, így nem lehet félreértés. A rendszert az elmúlt évek tapasztalatai alapján nagyon nagy örömmel fogadták a Volvo ügyfelei és könnyedén alkalmazkodtak az új lehetőséghez.
VOLVO PERSONAL SERVICE 2.0
Volvo Personal Service 2.0
A Volvo Galéria Budapest 2017. májusától elindította a Volvo Personal Service programját. A göteborgi Volvo központ útmutatásai és számos, már ebben a rendszerben működő európai Volvo márkaszerviz tapasztalatai alapján egy olyan ügyfélbarát szervizt hozunk létre, amely teljesen új alapokra helyezi az ügyfelekkel való együttműködést.
Célunk, hogy az Ön számára még egyszerűbb és kényelmesebb legyen az ügyintézés.
Az új rendszer lényege...
Autójának karbantartásával, szervizelésével kapcsolatos teendőket Ön közvetlenül a szerviztechnikusával tudja megbeszélni, megszüntetjük a munkafelvevő közvetítő szerepét. A gépkocsin egyszerre két technikus fog dolgozni, így a szervizelésre fordított idő lényegesen le fog csökkenni. Ezáltal a leggyakoribb munkák egy órán belül el fognak készülni, amivel az Ön értékes idejét kívánjuk óvni...
Jelentkezzen be online a Volvo Galéria Budapest Szervizébe az alábbi form kitöltésével!