Annoni Zita rózsaszín XC40-el járta az országot
A Volvo Galéria Budapest számára fontos a társadalmi szerepvállalás ezért idén a cég és a dolgozók úgy döntöttek, hogy az EgészségHídjaÖsszefogásEgyesülettel együttműködve megpróbálják felhívni a női szűrővizsgálatok fontosságára a figyelmet és 2019 Októberében elindítják a Pink Október kampányt, melynek a szlogenje a #StandForSafety lett. Rózsaszín szalag viselésével és egy rózsaszín Volvo XC40 típusú gépkocsival járta az országot Annoni Zita is, hogy minél több nőhöz eljusson az üzenet.
Október hónap már évek óta a mellrák elleni kampány jegyében telik el. Idén a Volvo Galéria Budapest is csatlakozott a kezdeményezéshez. Szerinted mennyire fontos manapság az, hogy ismert emberek kiálljanak jó ügyek mellett?
Szerintem ismert emberként szinte az egyik legfontosabb, hogy ha már ismert ember lettem, akkor ezt az ismertséget jó dologra fordítsam. Ez az ügy személyesen érinti a családomat is. Nálunk az édesanyámnak volt a mellrákkal küzdelme, hála Istennek az sikeresen végződött, de minden olyan kampány mellé szívesen állok, aminek egy pozitív és figyelemfelkeltő hatása van.
Az elmúlt években egyre jellemzőbb, hogy cégek és márkák is szerepet vállalnak figyelem felhívó kampányokban. Mit tesz ez hozzá egy projekt sikeréhez?
Azért van rá szükség, amiért az ismert emberek is odaállnak mellé. Minél nagyobb egy cég, annál nagyobb a hangja és annál jobban hat az emberekre. Én úgy gondolom, hogy a Volvo Galéria Budapest egy zseniális kampányt csinált ezzel az autóval és a pink október kampánnyal. Egy hétig vezettem ezt az autót és láttam az emberek arcát, ahogy végig vonult az utcán. Nyilván megnézték, mert egy gyönyörű autó, de azt is nézték, hogyan lehet egy rózsaszín autóval közlekedni az utcán, hogy mi is történik és nagyon sokan elolvasták rajta a feliratot. Ezért is gondolom úgy, hogy ennek a kampánynak nagyon jó üzenete volt és el is érte a célját.
Miért nem járnak el az emberek rendszeresen szűrővizsgálatokra a figyelemfelhívás nélkül?
Nem megyünk el szűrővizsgálatokra nagyon sok esetben, mert félünk. Szerintem nagyon sok emberben benne van az, hogyha elmegyek mi van, hogyha találnak valamit. Lehet, hogy meg sem fordul a fejében egyébként az, hogy el kellene menni. Például nagyon sok férfi nem tudja, hogy a mellrák nemcsak a nőket veszélyezteti, hanem a férfiakat is. Nagyon sok olyan információ nem jut el az emberekhez, ami igazán fontos lehet. Én úgy gondolom, ha sétál egy anyuka az utcán és meglátja ezt az autót lehet, hogy akkor fut át neki is az agyán, hogy hoppá lehet, hogy ez nemcsak az én egészségem, de most már a lányom egészsége is és arra is figyelni kell. Minden figyelemfelhívásnak van értelme.
Az elmúlt években a Volvo autói komoly ráncfelvarráson estek át. Fotós szemmel mennyit fejlődött a márka szerinted?
Fura, mert gyakran kérdezik, hogy fotós szemmel, hogyan látom a dolgokat, de elsősorban nő vagyok és női szemmel nézem az autókat. Alapvetően mindig meglátom a dolgokban a szépet és azokat fotózom le és nőként azt látom a Volvókon, hogy nagyon szépek. Amikor beleültem az autóba, elkezdtem vizsgálni, néztem az apró részleteket és engem belülről varázsolt el ez az autó igazán. Nagyon szerettem a színeit, nagyon szerettem az egyedi megoldásokat és, hát az XC kategória városi terepjárói igazi csajos autók.
Az elmúlt években egyre inkább előtérbe került a klímavédelem és a Volvo kiemelt figyelmet fordít erre a területre. Ez mennyire lehet fontos vásárlói szemmel?
Egyre fontosabb minden, ami a bolygónkat és jövőnket érinti. Már egy bevásárlás során is figyelnek az emberek, hogy milyen ételeket vásárolnak, hogy zacskót vagy saját zsákot vigyenek otthonról, amivel bevásárolnak. Egy autó vásárlásánál kiemelten fontos, mert ha bemegyünk a városba mindenki látja, hogy már annyi autó van, hogy nem lehet megmozdulni. Ha valaki futni szeretne a városban, vagy csak sétálni, ezt a levegőt szívja be, így nagyon fontos a klímavédelem, mert a jövő generációinak az élete múlik rajta.
Borítókép – Mosoni Péter www.mosoni.hu