A Volvo Galéria Budapest 2017-ben elindította a Volvo Personal Service programját. A göteborgi Volvo központ útmutatásai és számos, már ebben a rendszerben működő európai Volvo márkaszerviz tapasztalatai alapján egy olyan ügyfélbarát szervizt hoztunk létre, amely teljesen új alapokra helyezi az ügyfelekkel való együttműködést.
Célunk, hogy az Ön számára még egyszerűbb és kényelmesebb legyen az ügyintézés.

 A rendszer lényege a következő:

● Autójának karbantartásával, szervizelésével kapcsolatos teendőket Ön közvetlenül a szerviztechnikusával tudja megbeszélni, megszüntettük a munkafelvevő közvetítő szerepét.

● A gépkocsin egyszerre két technikus dolgozik, így a szervizelésre fordított idő lényegesen lecsökken. Ezáltal a leggyakoribb munkák egy órán belül elkészülnek, amivel az Ön értékes idejét kívánjuk óvni.

● A folyamat végén is az Ön személyes szerviztechnikusától veheti át autóját. Ő tájékoztatja a végrehajtott munkákról, és a számlát is ő készíti elő, amit ezután a pénztárban tud kiegyenlíteni a megszokott módon.

● A hatékonyabb munkaszervezés révén az előjegyzési időt is jelentősen rövidíteni tudjuk.

Bízunk benne, hogy hosszabb távon ez a módszer teljesen új szintre emeli az ügyfél-szolgáltató viszonyt, mindkét fél nagyobb megelégedésére.

Várjuk jelentkezését központi számunkon: 06-1-555-3-555.

SZERVIZ BEJELENTKEZÉS

Jelentkezzen be online a Volvo Galéria Budapest Szervizébe az alábbi form kitöltésével!