A Volvo Galéria és Szerviz május végétől elindítja a Volvo Personal Service programját. A göteborgi Volvo központ útmutatásai és számos, már ebben a rendszerben működő európai Volvo márkaszerviz tapasztalatai alapján egy olyan ügyfélbarát szervizt hozunk létre, amely teljesen új alapokra helyezi az ügyfelekkel való együttműködést.
Célunk, hogy az Ön számára még egyszerűbb és kényelmesebb legyen az ügyintézés.


Az új rendszer lényege a következő:

● Autójának karbantartásával, szervizelésével kapcsolatos teendőket Ön közvetlenül a szerviztechnikusával tudja megbeszélni, megszüntetjük a munkafelvevő közvetítő szerepét.

● A gépkocsin egyszerre két technikus fog dolgozni, így a szervizelésre fordított idő lényegesen le fog csökkenni. Ezáltal a leggyakoribb munkák egy órán belül el fognak készülni, amivel az Ön értékes idejét kívánjuk óvni.

● A folyamat végén is az Ön személyes szerviztechnikusától veheti át autóját. Ő fogja tájékoztatni a végrehajtott munkákról, és a számlát is ő készíti elő, amit ezután a pénztárban tud kiegyenlíteni a megszokott módon.

● A hatékonyabb munkaszervezés révén az előjegyzési időt is jelentősen rövidíteni fogjuk.

A rendszer még nagyon új számunkra is, az országban elsőként mi vezetjük be. Ezért a kezdetekben kérjük türelmüket és megértésüket, amíg minden kollégánk megszerzi a szükséges rutint. Bízunk benne, hogy hosszabb távon ez a módszer teljesen új szintre fogja emelni az ügyfél-szolgáltató viszonyt, mindkét fél nagyobb megelégedésére.

Várjuk jelentkezését központi számunkon: 06-1-555-3-555.

SZERVIZ BEJELENTKEZÉS

Jelentkezzen be online a Volvo Galéria Budapest Szervizébe az alábbi form kitöltésével!