2019. szeptember

Volvo Galéria Budapest – Pink Október kampány #StandForSafety

A nők 71% -kal nagyobb valószínűséggel sérülnek meg és 17% -kal nagyobb valószínűséggel halnak meg egy autóbalesetben.

Ennek az az oka, hogy a legtöbb autót az ütközéspróbán férfi próbabábukon tesztelnek. A legtöbb autógyártó továbbra is kizárólag férfi próbabábuk ütközés adatai alapján gyárt autót, ezzel kitéve a nőket a nagyobb sérülés kockázatának, mivel a nők testfelépítése, az arányok eltérnek egy férfitesttől.

A Volvo-nál viszont máshogy gondolkodnak. Az elmúlt 40 évben valós adatokat gyűjtöttek arról, hogy mi történik az ütközésekkor, nemtől és mérettől függetlenül. 

Volvo Galéria Budapest – Pink Október

Azzal, hogy a Volvo globális vezető szerepet tölt be az autóbiztonság területén, elsődleges célkitűzésnek tekintik az emberek védelmét az autókban. Így az évek alatt az autóbiztonság néhány legfontosabb áttörése is a Volvo-hoz köthető.

1959-ben a Volvo Cars által bevezetett hárompontos biztonsági öv a becslések szerint a mai napig világszerte több mint egymillió ember életét mentette meg, nem csak Volvo gépkocsik, de számos egyéb jármű fedélzetén is, köszönhetően annak, hogy a Volvo a közlekedés biztonságosabbá tétele érdekében megosztotta vetélytársaival találmányát. A vállalat azóta is fontosabbnak tekinti a társadalmi fejlődést az anyagi haszonnál.

2019-ben, hogy erről a mérföldkőről megemlékezzen, valamint, hogy demonstrálja, nem csupán szabadalmait és kézzel fogható termékeit osztja meg másokkal, a Volvo Cars bevezeti az E.V.A. projektet. A kezdeményezés negyven évnyi közlekedésbiztonsági témájú kutatás közkinccsé tételét testesíti meg, ugyanakkor az autók biztonságának fejlesztése terén tapasztalható, alapvető egyenlőtlenségre is rávilágít. 

Minden Nő számít! #StandForSafety

A Volvo harcol a nemek közötti esélyegyenlőségért, mind az autókban mind azon kívül. Céljuk az autók biztonságosabbá váljanak minden nő és mindenki más számára is, továbbá, hogy 2025-ig a Volvo Cars-nál az összes vezetői pozíció egyharmadát nők töltsék be.

A Volvo Galéria Budapest számára nagyon fontos a társadalmi szerepvállalás: 2018-ban a dolgozók bajuszt növesztve csatlakoztak a Movember mozgalomhoz, hogy felhívják a figyelmet a prosztatarák szűrésnek fontosságára.

2019-ben az E.V.A projekt bevezetése kapcsán a nők egészségének megőrzését helyezzük fókuszba. 

Magyarországon minden 8.-9. nőt érint a mellrák betegség, a második legnagyobb női daganatos halálozási ok. A betegség a 40-65 éves korú nőket érinti leginkább, de sajnos a fiatalok között is vannak érintettek. A betegség időben felfedezve jól gyógyítható.

VOLVO Galéria Budapest Pink Október

Ezért döntöttünk úgy, hogy az Egészség Hídja Összefogás Egyesülettel együttműködve próbáljuk meg felhívni a női szűrővizsgálatok fontosságára a figyelmet és 2019 Októberében elindítjuk a Pink Október kampányunkat, melynek a szlogenje a #StandForSafety

Kampányunk keretében női dolgozóink és a férfi dolgozók feleségei Szeptember 29-én részt vesznek a Rózsaszín Lánchídi sétán azzal a céllal, hogy felhívják a társadalom figyelmét az emlőrákra. Rózsaszín szalag viselésével és közéleti személyiségek segítségével egy rózsaszín Volvo XC40 típusú gépkocsival járjuk az országot, népszerűsítve ezzel a kampányt. Célunk, hogy minél több Nőhöz eljusson az üzenet: Minden Nő Számít.

Csatlakozzon Ön is a Volvo Galéria Budapest Pink Október kampányához: Menjen el Ön is egy szűrésre, vigye magával édesanyját, barátnőjét is. Mentsünk meg együtt egy Életet. #StandForSafety